100.Yıl Yürüyüşümüz

Bu sene Cumhuriyetimizin 100. yılı tüm yurtta büyük bir coşkuyla kutlandı. Biz de 29 Ekim’ zaten hafta sonu buluşmamız ’in hafta sonu toplantı’de büyük bir Cumhuriyet Yürüyüşü planlamıştık. Bu yürüyüşü doğada kendi başımıza yapmaktansa, şehirde Cumhuriyet sevincimizi başkalarıyla paylaşmak çok daha anlamlı geldi. Zaten olağan hafta sonu buluşmamıza denk gelen 29 Ekim’de her zamanki gibi saat 14:00’de buluştuk. Parkurumuz İnciraltı’ndan Konak Meydanına kadar yaklaşık 15 km olarak belirlendi. Bu mesafeyi molalarla, rahat rahat 3 saatte alabileceğimizi düşündük. Vakit kaybetmeden yola çıktık. Marşlar, şarkılar ve alkışlarla Göztepe’ye kadar bir solukta yürüdük. Biraz mola verdikten sonra yeniden yola koyulduk. Yolda sürekli vatandaşlarımızın tezahüratları ile neşemiz daha da arttı. Konak sahiline tam planlandığı zamanda vardık ve biraz dinlenip Konak meydanına geçtik. Burada biriken kalabalıkla beraber fener alayına katılıp Cumhuriyet Meydanı’na yürüdük. Havai fişek gösterilerini izledikten sonra kalabalık baskısı artmadan meydandan çıkıp etkinliğimizi sonlandırdık.

Etkinliğin sonunda, 100 yıl sonra Geleneksel 2. Büyük Cumhuriyet Yürüyüşü’müzde tekrar buluşmak üzere vedalaşıp trenlere doluştuk 🙂

You may also like...