Tekerlekli Parti

Biraz pandemi molasından sonra nihayet geleneksel dördüncü Tekerlekli Parti’mizi hayata geçirdik. Bu sene daha doğal bir mekanda pedallemek için Narlıdere yerine İnciraltı Kent Ormanı’nı seçtik. Lagün etrafında 5 km’lik parkurda iki tur atmadan önce her sene olduğu gibi Bisiklet Formasyon Eğitimi ve Bisiklet Güvenlik Semineri yapıldı. Bisikletli tekmil usulunde gecen yıllar yaşanan sorun yüzünden küçük bir değişiklik yapıldı. Reimlerde de görüldüğü gibi kol düzeninde bisikletlerimiz sağ tarafımızda yer alıyor. Selam vermek için iki hamle yapıyor, gidonu sol ele geçiriyoruz, boyle de gayet şık oluyor. Bu sene üzerinde durduğumuz en önemli kural “Bisikletli İzci yayalara zil çalmaz” etiğimizdi.

Seminerlerden sonra lagün turuna geçildi. Öğrenilen teknikler ve seyir usullerinin başarılı bir şekilde uygulanması hepimizi gururlandırdı. Özellikle geliştirdiğimiz haberleşme teknikleri hem çok işe yarar hem de çok eğlenceliydi. Turun bir bölümünde çukur ve tümseklerden oluşan parkurda dağ bisikleti tekniklerini deneyimledik.

Etkinliğin ev sahipliğini önceden bisikletli izci arması taşımaya hak kazanan zümre izcileri, Sudem, Ilgaz, Mert ev Ege, yaptılar. Bu sene beş izcimiz Erdem, MehmetAli, Çağla, Artun, Ege2 bisikletli izci aşama arması alarak zümreye katıldılar. Aday izcilerimizden AliPaolo, Benan ve Rüzgar ise kazanımları tamamladılar. Özden liderimiz de Tur liderliği görevini tamamlayıp uzmanlık arması alarak zümre lideri ilan edildi. Etkinlikta yapılan zümre toplantısında Mayıs ayı içinde bisikletli çadır kampı yapılmasına karar verildi.

You may also like...